Tävla .. ?

Hej alla glada hoppetossor(?).
Hm, jag har just blivit lite chockad. Mina kära vänner har sagt till Levi att jag gillar honom. Kan bli grovt pinsamt i skolan imorgon.. Jag hoppas att det inte blir det. Men det kan jag nästan med säkerhet säga att det kommer bli. Men han blev tydligen glad iallafall.. (iiih). Aja, nog pratat om mina kärleksproblem, vad har ni gjort idag ?
image37image38
Här har ni en lite väl suddig bild på min tävlingsklänning, konståkning förståss. Mamma har däremor inte satt på alla stenar än, ska på ungefär 300 till tror jag, inte helt säker. Men mamma har sytt den, den är mörkt lila, & tyget är från Sidenkarlsson, stenarna från Panduro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0