Utverdering av Torsdag.

Dagens humör: Rätt bra humör och som vanligt när jag är med Jennifer så blir jag lite "halv"-flummig.
Dagens borde: Pluggat idag igen kanske?
Dagens frisyr: Toffs med snedbena
Dagens klädsel: Svarta stuprör, grå tröja och grå kofta.
Dagens planer: Skola och träning.
Dagens materiella vill ha: Vita converse
Dagens längtan: Sötsaker höhö
Dagens fundering: Tävlingen i helgen kanske?
Dagens beroende: Youghurt haha
Dagens tråkigaste: Vet faktiskt inte... att det inte är någon skola imorgon kanske, HAHA
Dagens person: Får väl säga min lilla bög Beata som jag pratar med på msn. <3
Dagens roliga: Flumtimmen på träningen med Jen´, Ida och Amanda.
Dagens låt: Typ någons av Jennifers depplåtar... hehe

image96
Vårt rosa fina trapphus. :)
/ Valda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0