Valdas klädförvaring

Mycket garderobsstädning nu... kände mig manad att även visa hur jag har mina kläder eftersom ni nu sett både Rebeccas och Jennifers. Dock är inte mitt 100 % klart men nästan i alla fall. haha
ENJOY!

image8 image9
En av byrålådorna innan                                                                                              och efter

image10 image12
klädhängaren innan                                                                              och efter

                           image13
                                                                                 Glimt av "helheten"

Kommentarer
Postat av: SANDRA

fint :)

2008-01-20 @ 16:55:10
URL: http://eyeliner.tjejsajten.se
Postat av: Emmah

Hej! tack för kommentaren och nej det förstår jag med att du inte bara sitter vid datorn men man måste ju sitta en hel del för att kunna bli en riktigt aktiv bloggare, det var så jag menade :) ska kika på eran blogg och lycka till med den!

2008-01-20 @ 17:41:47
URL: http://emmahfalk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0