Välkommen!



Välkommen till våran vackra kreation, blogg kallas det visst.
Mitt namn är Rebecca och jag fyller år inom kort. Innan den här bloggen hade jag en annan som Citibanks reklamen så fint uttrycker det, men tyvärr tänker jag inte följa deras exempel, den här blir den enda för mig....

Förövrigt dansar jag några dagar i veckan och jobbar som tränare för att dra in lite cash. Alltid kul det.
Idag ska jag städa min garderob så kanske kommer det upp några Before and after- bilder, men men, det får ni ta. Förutom sådana kommer jag tillsammans med mina vänner bjuda på lite spännande tävlingar, det senaste modet och en himla massa dagens.

Hoppas ni får en rolig stund med att läsa och se på denna blogg. Jag måste ju också försöka mig på bloggvärlden (Haha).

/ Rebecca

Ps: Bara för att båda mina so-called-friends har glömt det, så måste jag väl göra det själv-
Creds till Rebecca för namnet...
image4
C'est moi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0