AA

AA fodralet. Det som blivit en klassiker, alla har det. Jag ratade det, för att alla hade det. För att jag inte tycker om så tajta kläder. För att det är löjligt, det är inte ens så spännande, men alla har det, så då ska alla som inte har det köpa det. & nu, mycket mycket senare inser jag att de kan vara ett mycket andvändbart plagg. Ska inhandlas när barnbiraget kommer. Även en acnetröja tror jag. Det har jag nämligen suktat efter lääänge. Men, den stora frågan är; Vilken färg ska jag ha? Jag vill nämligen inte ha mgrått som alla andra.
Det står mellan dessa;




Your one n' only, JJJJJ.

Kommentarer
Postat av: trollet

Den blågrålila eller vad man säger....

2008-03-10 @ 16:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0