Back to reality.

Hej!
Nej, jag har inte gått under jorden. -->
Nu är jag tillbaka från blåsiga England! Det blev lite M.T. besök, London eye och en hel del is och resturanger. Jag tränade för fullt och steg upp vid 6 nästan varje morgon. Men det var det värt (har aldrig sett så mycket snygga killar på samma isbana). Även har jag hört de r o l i g a s t e citaten i hela mitt liv och blivit förförd av den engelska artigheten (men även missledd av den svenska oartigheten som ännu är kvar i Svealand). Jag tog mark i Sverige i söndags och sen dess har jag haft fullt upp.

The pics will come men just nu har jag inte tid. Ska vidare till nästa äventyr för dagen.

Jag vet att ni saknat mig,

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0