Dagen.



Japp, dagen invegs med att vakna, vilket den faktist brukar, hihi. Jag vaknade med en konstig ' moshi ' känsla i hela kroppen. Alldelles varm & mysig var jag inuti. Kan faktist bero på min överkonsumtion av peppar. Var tyvärr tvungen att lämna den mysiga sängen, fast den mysiga känslan har suttit i hela dagen! Sedan var det morgonträning, kom sent till skolan för att vi missade precis rätt tbana. Skola, skola. Dans, det var kul. Vi hade en vikarie vid namn Sofia. Sedan var det hem till mig en stund för att sedan dra iväg till ett träningspass till. På bussen hittade jag en polly på golvet & blev helt galen. Jag var sååå nära på att bara stoppa in den i munnen.. usch. Sedan kom jag hem & åt massa mat. Måste sluta när jag är mätt i fortsättningen. Nu ligger jag & halvsover i min mysiga säng. Ska snart ta ut hundarna på en sista promenix. Sen ska jag sössa.
-1 Eliot, systers hund. - 2 Bossi, min min min.



Your one and only,
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: trollet

sötnosar!!!

2008-03-06 @ 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0