Den vanlig söndagsångesten

Känner mig sunk. Orkar inte med någonting just nu. Hatar skolan just nu för det är så himla mycket som ska göras och jag fattar inte hur de tänker att man ska hinna med. Allvarligt jag har Franska revolutionen, Svenska-arbete, engelska bok-analys, engelska powerpoint som ska redovisas och ja jag har väl glömt ungefär 7698000000 saker som ska göras och lämnas in. Juste, tyskan. Fan. Imorgon ska minst hälften göras klart, jag ska ha hemma- spa, bögrosta, käka antingen typ nutrilett eller sallad till lunch och ja, typ det händer imorgon. Det som gör att jag kommer orka gå upp till skolan och träningarna mm i veckan är det jag har att vänta veckan efter. juste, VM i Götteborg. Slå det om ni kan. Veckan efter det är det påsklov och det är inte helt fel. Det är helt rätt.
Nu: SOVA!
Natti
/ Er älskade Valda
image440
En bild från helgen, kommer fler imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0