Förlåt.

Tjollahopp.
Förlåt för dålig bloggning. Haft en dålig dag, allt har liksom gått snett. Nu packar jag &så dessutom! 15 timmar kvar tills tåget går från centralen! Wiie. Allt började med att jag borde ha skippat skolan, för att vi hade håltimmar helatiden. Tre lektioner blev det iallafall. Engelskan jobbades det inte så mycket på för att U var sen & sen tog det honom evigheter att få tyst på alla. Sedan hade vi dubbeltimme SO. &så meningslöst. Första timmen skulle C förklara för M som inte hade gjort provet hur det skulle gå till eller nått. Vi fick bara sitta där i 25 minuter. & så skulle hon förklara osv, vilket tog massa tid. Sedan hann vi med 4 meningar. Slut. Nästa lektion skulle vi vara i datasalen, men jag var tvungen att leta rätt på mentor & rektor. Jag skulle lämna ledighetslapp & var ute i sista minuten. Det tog 30 minuter. Jag kunde lätt vart hemma. SUCK. Träningen gick inte så bra, knät gjorde ont. Fick ingen kraft. Ahja. Sen så skulle jag gå & köpa mig en pizza. Så jag beställer en calzone. Nej men vänta lite, jag glömde säga 'utan skinka tack!' Suck. Hundarna fick sig ett litet kalas iallafall.. Nu vill jag ha mer glass & så ska jag packa klart.


image461
fv: indiska, åhlens, acne, rcmn.


Mästaren, JJJJ.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Snygg oufit! Spana gärna in min nya blogg! Inte så välutrustad ännu men snart har jag lärt mig:)

//Charlotte (konståkningen)

2008-03-14 @ 23:24:56
URL: http://charlotteice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0