FREDAG

Har precis ätit frukost efter ett tufft pass på gymet. Var där redan fem i halv åtta och körde till nio ungefär. Bokade även tid med en gyminstruktör nästa tisdag så jag får ett program att köra efter. Kom även på den geniala idén att ta med mig telefonen så att jag kunde lyssna på Adam och Gry medan jag tränade. Lyssnade även lite på Vakna med the Voice och då var det en "vikarie" för Josefine Craford. Jättepinsam sådan. Skrattade åt sina urdåliga skämt som ingen annan fattade och ja var allmänt PINSAM. Funderade på vem denne kunde tänkas vara och när jag hörde att det var Anna Bok så blev jag inte speciellt förvånad. Ända sedan hon var med i "Ranking the stars" på femman har jag stört mig på henne. Grovt.
Nu: Fixa och trixa lite innan det är dags för lunch och träning.
Bye bye lingonpaj
/ Valda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0