Good Luck

image426
VAD TROR
Du att folk tror om dig: Att jag är konstig.
Du händer i ditt liv om 6 år: 19 år fyllda. Då vill jag ha en lägenhet.
Du händer om 100 år med världen: Jorden är då så förorenad att mänskligheten håller på att döut, usch.
Tror du på gud? Nej.
Tror du på liv på andra planeter? Jupps pupps:)





Japp, nu drog just våran alldelles egna
Valda till ishallen för att värma upp.
Jag drar runt på hotellet & har det allmänt tråk,
böhö. Men jag orkar ärligt inte göra annat.
Lite nervös faktist, kan liksom inte sitta riktigt still.
Madde ligger där uppe & tar en powernap,
Ida är i ishallen & ska tävla förr eller senare,
Emma & Wickan har tävlat, men de har tydligen
slagit sig ned i ishallen de med!





Your one and only, JJJ.


Kommentarer
Postat av: Sofie

gud så söt du va/är jennie:)

2008-03-09 @ 19:30:50
Postat av: trollet

Sååå Söööööt

2008-03-10 @ 11:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0