Helgen

Hemma!
Har haft en superkul helg.

Igår var jag och Madde uppe i relax-avdelningen och badade bubbelpool och bastade och fick värsta connections med dem i bubbelpoolen. Det var tre män i 35-40 års-åldern och två par som skulle gifta sig som var på bröllopsmässa. Vi körde en lek som gick ut på att man skulle låtsas vara travhästar och typ "springa" med händerna och lute sig åt massa håll, svårt att förklara med det var jäkligt roligt! . Jag vann by the way. Sedan pratade vi lite allmänt om varför vi var där i Örebro mm och då sa den ena killen (lite halvtjock) att de var där för att de skulle plåtas i badkläder för något märke som gör badkläder och jag gick på det fast de i själva verket var där bara för att softa. Höhö På vägen hem idag stannade vi i hummelsta på en av Sveriges största godisaffär och köpte godis och tillskillnad från Jennifer så tyckte jag godiset var asgott. Orkade däremot inte äta så mycket men det jag åt var ljuvligt.
Tack för en otroligt rolig helg, Madde, Jennifer, Ida, Emma, Johanna och Lina!
BTW, Det kan vara så att Örebro har värdens bästa sushi.
You know you love me.
/ Valda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0