Hemma

Usch. Nu är det slut, borta.
 Inget kvar, niete, nothing.
Jag vill gråta.
Det var så underbart. Jag känner vemod. Vill ha mer, det kan inte vara slut här?
Men så är det. Pfft, nio dagar bara sådär.. borta.
Ahja, får väl se det lite positivt, vilken otrolig upplevelse det var. Känslan när svenskarna åkte, wow.
Jag saknar Johnny mest. Ville bara att alla skulle veta det. Han var & är bäst.
Congratulations to the bronze medal Johnny!
Ja, ifall han skulle råka hamna här. Han är min ängel, finast av alla.
I just cant take my eyes off you.


image474
Strike a pose<3.


Mästaren,
JJJJJJ

Kommentarer
Postat av: I D A & N A T A L I E

Fin blogg!

2008-03-24 @ 17:40:40
URL: http://natalida.blogg.se
Postat av: sannaa

otroligt snygg blogg du har :D !

2008-03-24 @ 18:43:59
URL: http://www.sannaaek.blogg.se
Postat av: lollo

MJAU vad snygg han är!

2008-03-24 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0