Imorgon.

Imorgon ska jag ta ett stort kliv,
in i mitt nya liv.


Japp, ni hörde rätt! Jag SKA ändra på mig. Jag ska sluta med godis tills påsk. Man mår mycket bättre då, plus att man får en hälsosammare kropp, vad kan gå fel? Inget enligt mig, ja.. förutom att jag är jordens största godisgris. Det kommer bli tufft, men jag SKA klara det. Jag lovar att skriva om det dagligen, & jag SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA klara det.
Sen ska jag ta upp ett till ämne,
- Söndagsångest.
Jag lider av denna sjukdom, om jag gör! Jag vill verkligen inte att kvällen ska taslut. Jag vill inte att lovet ska försvinna. Nej, nej, NEJ. Precis som Valda säger;
"Jag vill inte gå i skolan, alltså när jag väl är där så är det lugnt men att ta sig tid till att gå dit, få massa skolarbete som ska göras och så, åhh jag vill INTE!"
Så sant, så sant. Sov gott alla där ute.









You know you love me, xo xo
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0