Jag är redo för beachen 08.

Dagen började med ett stenhårt pass på gymmet med personlig tränare och allt. Sen var det hem till frukosten och dn-läsningen. Lunch med M och M och sen lite slapp, fix med min berömda anslagstavla mm och sen en promenix för att följa M en bit. På kvällen gjorde jag och Mami oss redo för Eriksdal där ännu ett träningspass stod på schemat. Trampmaskin i 1 h plus lite maskiner samtidigt som vi kollade på "Du är vad du äter" med Anna Skipper. Det var bland annat därför vi tog oss dit för vi har nämligen inte trean hemma. Typ alla kanaler utom den och man kan inte änns göra den som tillval... mobbad eller vad? Efter en svettig timme där badade vi bubbelpool och bastade, hur skönt som helst!
Kollade på debatt när vi kom hem och Janne Josefsson är WAAAY MUCH BETTER THAN Stina.
Imorgon blir det springrunda på morgonen och sen lite festligheter.
Luktar Beach 08- body here. Akta er. Jag kommer vara så fit så ni anar inte.
Ni är mina fans och jag vet att ni alla älskar mig.
/ Valda
image504

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0