Jag mår illa

I know you don't want to hear about it.

Jag mår illa. Den frusterande smärtan som gör att man bara vill lägga sig ner är här. Den har tagit över mitt huvud och det enda jag kan göra är att dricka så jag dricker och dricker (och dricker). Äppeljuice och Coca-cola fo' ever.

Just nu rusar en okänd stad  förbi, granar och ett hus ibland. Jag kommer vara framme cirka 3. Blää. Alltså kommer jag at få se många sådana städer. Tråkiga saker som aldrig genomgått en industriell revolution- städer (kan man ens kalla det städer?) som är gamla, som har hästar, som har kor. Idylliska landskap och städer susar förbi och jag vet inte vilka de är. Nästa uppdrag får bli att läsa om Sveriges historia. N.E.P. here I come.

From Russia with love,
R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0