Jag ska personligen bomba SMHI!

Åhh!
Stressad, jobbiga dagar nu... orkar inte! Skolan är allmänt stressig och jag har typ förhör imorgon på morgon första lektionen och jag fattar ingenting. INGENTING. Jag vet knappt var det handlar om...?
Helg snart, jag vet, men då har det kommit saker emellan som gör att jag är uppbokad vid fem på lördag eftermiddag, vilket inte är så jäkla kul.
Sen måste jag få klaga på vädret och SMHI. Är det någon mer än jag som INTE tycker att det känns som vår nu pga. att det är svinigt kallt, blåser storm och är allmänt äckelväder. Tycker i och för sig det kan vara mysigt med regn men nu får det väl ändå ta och ge sig. Har varit typ nigarafall i tre veckor nu, det piskar i ansiktet och är KALLT! SMHI som för någon vecka sen sa att det var fritt fram att kalla det vår. Bullshit är vad det är.
När jag ändå håller på att klaga som bäst så kan jag ju passa på att klaga på programet "Morgonsoffan" som är SVTs nya satsning. Det är med David Batra bla och han gillar jag skarpt, det är även andra kända komiker med, men de får inte till det. Dåligt manus helt enkelt. Jag skrattar inte, och jag skulle uppriktigt sagt bli mycket förvånad om någon av er gjorde det för det var verkligen humor på en mycket låg nivå. Skämt som man inte förstod innebörden av och som inte har någon poäng. Men det är inte det som gjorde mig mest besviken. Det är nämligen att det varit ett himla tjat om att Björn Gustavsson skulle vara med och det var anledning till att jag tittade på programet. Mycket riktigt Björn var med. I typ 15 SEKUNDER!
Så, nu ska jag sluta klaga och blicka framåt.
Imorgon är det sista skoldagen innan det är helg
och sen ska jag bara gå i skolan på måndag och tisdag och sen bär det av till VM, såg på sporten där Tomas Verner var med och han verkar vara i riktigt bra form.
Efter det så är det det efterlängtade PÅSKLOVET!

Nu: Gräva ner mig, djupt, och inte komma upp förens imorgon, 07:30, suck...
Natti!
Du vet att du älskar mig.
/ Er favorit, Klag- Maja Nr 1
image456
Bild från i sommras, ser ni tjejen som ligger i högen med killar, just det hon med de turkosa foppatofflorna, det är ingen mindre än jag, Valda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0