Känner mig som en ny människa

Underbart!
Blev ett riktigt hemmaspa med ansiktsmask, peeling, hårinpackning, tända ljus och väldoftande oljor mm. Började med ansiktsmasken som jag gjort av äggvita, honung och gurkbitar på ögonen. Gurkorna återfuktar och ger huden näring, äggvitan får bort orenheter och synliga porer och honungen återfuktar och gör huden mjuk, passar speciellt bra till torr hud. Sedan peelade jag hela kroppen med havssalt och olivolja. I badet hade jag en olja från The Body Shop som doftar citron. Använde mig även av tvålar och schampoo från Lush och hårinpackning som jag lät sitta i ett tag. Avslutade det hela med en iskall dusch för att stänga porerna. Efter badet så smörjde jag in mig med en lotion som ser ut som en tvål men när man tar den på huden smälter den och blir som en lotion, även den från Lush. Passade även på att fixa naglar mm.
Skönt att göra sådant här ibland, det är lätt, det gäller bara att ta sig tid och slappna av när man väl gör det. Det är verkligen superskönt och nu är jag Fit For Fight för två veckor av massa skola och träning!
Du vet att du älskar mig.
/ Valda
image402image403image404

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0