Kommer påskharen i år, tro?

FUCK vad jag längtar till påsken. LOV, VM och GODIS! Ska bli så kul att åka till Göteborg och se alla stjärnor, skönt med ännu ett lov och detta lov blir lite mer träningsfritt också vilket kan vara otroligt skönt ibland, och så är det det här med godiset. Jag älskar påskgodis, alltså inte de där äckliga färgglada äggen med något äcklgt vitt grejs i utan de goda chokladäggen och kaninerna mm. Sedan får jag som alltid en påskpresent också och det är ju alltid kul. Skulle inte sitta helt fel med ett par skor, en klänning eller ja, jag är öppen för det mesta.
2 veckor kvar till VM 3 veckor kvar till Påsklov, GE MIG!
image399
Skulle inte tacka nej till denna fina sko.
/ Valda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0