Lördag!

Gårkvällen var mycket trevlig minst sagt!
Idag vaknade jag hos Sofie. Kände mig lite sliten men kom upp i alla fall. Åt en mycket god frukost innan jag rusade till bussen. Väl på söder träffade jag Mami och vi inhandlade gardiner, inredningspryttlar till mitt rum, träningskläder till mig, påskägg och lite sådant trevligt. När vi köpt allt vi skulle så promenerade vi hem, åt lunch och stack sedan till Solna för att åka uppvisning emellan en hockymatch. Kul! När den var klar åkte vi hem med M och Å. Väl hemma målade jag om min klädstång, fixade och trixade och tog ett varmt och skönt bad. Sedan bestod kvällen av Melodifestivalen. Det kändes som om det var högre standar i år än tidigare år så det var kul. Jag hejade på Amy Diamond. Så, nu vet ni det.
Nu: Läsa och sen SUSSA!
Ni vet att ni älskar mig.
/ Valda
image465
Bjussar på denna bild från ljuva 80- talet!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja visst ska det bli kul att åka till Gbg!? Vilken dag åker du?

Kram

2008-03-16 @ 17:09:27
URL: http://charlotteice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0