Måndag

Nu mina vänner ska jag börja tänka på refrängen. Ska inte upp så jättetidigt imorgon vilket är skönt. Börjar med idrott klockan 11 vilket är nice. Efter skolan ska jag träna. Ska köra så jäkla hårt så att ni aldrig sätt en tjej (eller kille) ta ut sig så mycket förut. Sedan hoppas jag på ett kärt återseende med min älskade Louise innan det är dags för mig att dra iväg på hockey. Sa hon hockey?! Jag gillar väl inte hockey... nej, typ inte, men jag tror på stämning. Det kommer bli nice. Jag ska skrika häcken av mig och vi ska hitta ett par snygga killar också. I publiken. För hur många gånger ni än säger att hockeyspelare är så snygga har jag inte sätt en enda. Möjligtvis är Henrik Lundqvist en 6 på en 10- gradig skala, men någon annan har jag inte stött på. Ärligt. Men upp till bevis imorgon gys!
Nu: SUSSA!
Er favorit
/ Valda
image448
Vi ska på hockey imorgon, Tjoohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0