Måndag

Hej!
Har varit i skolan och nu har jag precis ätit lunch. Sushi blev det och som vanligt var det mycket gott. Ska snart åka till träningen. Ikväll måste jag börja packa.
Det ska bli nice för då känner jag att det närmar sig. Fatta, imorgon åker vi och i övermorgon vid den här tiden är jag i Scandinavium och njuter av Konståkningseliten från hela världen!
Btw. Läste i tidningen att Björn Gustavsson var tvungen att fly från efterfesten pga. Zübeyde Simsek. Hon jagade Björn för att ragga på honom åt hennes kusin, vilket jag inte tror ett dugg på, det fattar väl vem som helst att det var hon själv som ville åt Björn. Stackarn... Björn allstå.
Nu: Alldeles strax göra mig iordning för att sticka!
/ Valda
image467

Kommentarer
Postat av: Marion=)

Hihi! Ja de är klart att de va hon som ville ha honom, vem skulle inte det:P

ska du se alla programmen på VM? jag ska kolla herrarnas, we might see each other there..?!?! puss

2008-03-17 @ 23:05:25
Postat av: THE PLACE- Valda

Marion: haha, jag skulle inte banga i alla fall!(a)
Jag ska se damerna och herrarnas båda program och typ alla träningarna. ja, det gör vi. Fett kul. puss puss

2008-03-17 @ 23:32:23
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0