Måndag

Idag har jag mest softat. Vaknade imorse och mådde sjukt illa, kan bero på påskgodis eller dylikt. Somnade i alla fall om men när jag vaknade andra gången kände jag fortfarande av det så det blev ett glas vatten och lite vitt te till frukost. Sen kändes det bättre lite senare, men jag har ändå varit slö idag. En vettig sak har jag hunnit med i alla fall. Jag har nämligen gått en promenad till Globen och handlat, rätt uppfriskande faktiskt. Sen blev det tv och tacos till middag.
Imorgon ska jag vara på gymmet 07:30 för att få ett styrketräiningsprogram och lite så. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt. Hehe
Har förövrigt blivit halvt besatt av Brian Joubert, hade jag vetat hur man gjorde skulle jag lägga ut typ 1000 klipp på honom här, speciellt ett där han och Tomas Verner flirtar med varandra. De flesta kanske redan sett det med tanke på att det var på VM nu i Göteborg? Hett i alla fall!
Nu: Alldeles strax SOVA med tanke på vilken tid jag valt för träning imorgon bitti.
NATTI!
JAG ÄR BÄST.
/ VALDA
image477image478image479image480image481

Kommentarer
Postat av: lollo

MJAU har inte tänkt på hur snygg han är;)

2008-03-25 @ 14:12:47
Postat av: lollo igen.

han borde fan överväga att bli modell?!?!!

2008-03-25 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0