Onsdag, en bra onsdag.

Nu har denna onsdagen passerat då. Ganska bra onsdag, inget speciell men ändå bra på något sätt. Började med morgonträning och därefter åkte jag till tandis för att laga min älskade tandställning, kom försent, men lagad blev den i alla fall, så det var ju bra. Sen gick jag till Söderhallarna och köpte lunch, fick vänta i typ en kvart tills de öppnade men det var det värt för Il Piatos sallader är inte att leka med. Sjukt jäkla goda. I skolan hade vi matteprov som jag inte alls var förberedd på och på svenskan förberedde vi en debatt som vi ska ha i klassen. Efter skolan var det hem en snabbis för mellis och sen iväg på nästa träning. Stenhård fys och sen is på det. Härligt!
Hemma blev det en god middag framför TVn med Mami och Papi.
Nu: Ska alldeles strax SOVA!
You know you love me.
/ Valda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0