Onsdag.

image499
  Bild:  Klara - jattemycketklara.blogg.se


Vaknade idag med träningsvärk. Aj, kunde knappt gå. Ringde Valda & bestämde träff på stan. Väl inne på hm på Götgatan ser jag ingen mindre än en av mina favoritbloggare(!); Klara. Hur lyckas jag stöta på dessa människor? Haha. Ingen lång väntan tills jag träffar resten antar jag. För övrigt var det kul på stan. Vi gick & klagade på att vi hade träningsvärk Valda & jag. Eller borde jag kanske säga Stephane & Johnny? Hahah, internskämt. Tre tröjor inhandlades varav en vit tshirt, ett grått (nej Steph det är blått ! intärnskämt. ) & en grå sak, tjock & stor. & ja, Valda & jag har en heeel deeeel intärnskämt. Right Stefan? Bäst i världen, JJJ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0