Onsdag

Godmorgon!
Har precis ätit en god frukost. Havregrynsgröt med min farmorsäppelmos är helt klart värt.
Igår var jag ju som sagt med Marika
, ett mycket kärt återseende måste jag säga. På kvällen gick jag och Mami till Eriksdal och tränade och sen simmade vi ut och bastade mm. Superhärligt! Blev en relativt tidig kväll så nu är jag utvilad vilket är skönt. Såg att någon ringt mig 02:10 igår, då jag sov som bäst, som tur var vaknade jag inte fast jag hade på mobilen. Haha. Tror förövrigt det var min lilla Jennifer eftersom hon inte verkade lägga sig lika tidigt igår.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer än att jag ska springa på Zinken vid 17:00. Jag skulle vilja köpa en "anslagstavla" som man sätter upp bilder på till mitt rum så jag får se om jag gör slag i saken.
Nu: Bloggrunda och sen göra mig iordning.
Bye bye suckers!
Er absoluta favorit.
/ Valda
image496

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0