Påsk,

Jag hatar vädret. Nu vill jag ha lite vårsol. Även en fin bränna skulle inte skada faktist. Skönt, på lördag kl 12 åker jag till Göteborg. Ska bli underbart, go Johnny! Hm, jag tror inte att jag kommer kunna blogga då? Fårse.. :)


Jag har även funderat lite på påsken. Jag har blivit Väldigt avundssjuk på alla jag känner iprincip. Då de får påskgodis. I mängder. Även påskpresenter har jag hört talas om. Suck, jag får aldrig fira högtider såsom; Midsommar & Påsk. Min familj känns lite boring, då vi inte ens firar taditionell jul. Hahaha. Vi brukar köra på tacos eller plockmat eftersom jag & min älskade syster är vegos. Men detta tråkiga ska det bli ändring på, jag vill ha högtider. Ge mig högtider!!! :D


Dagens söta lovesong.
A Thousand Miles - Vanessa Corlton.

Dagens feelgoodsong.
Good Song - Salem Al Fakir.




image457
' Amen, det är typ, det känns som att den här tjejjen, hon har liksom verkligen koll.
-Vad har hon koll på?
Amen typ på vart man ska hänga, vart man ska käka, hon vet vad som är topnotch.
-Men hon är väl inte på riktigt.
Vadsaru?
-Men hon är väl inte på riktigt.
Äh, jag vet inte. Duvet, jag är inte så insatt. Haru vart på Whiteroom? Hon hänger en del där *fejkskratt*
-Jaså?
Ohja, alla som är nått, dom är på Whiteroom. *fejkskratt*
-Hur är Whiteroom?
Man kan inte riktigt komma in, om man säger så. Det är mest en kö där.
-Men du kommer in eller?
Om jag kommer in! Jag kommer knappt ut! '


Långt inlägg dethär, men det är lite temat ikväll, hahah.
JJJJ.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Svar:Coolt! Hur känner du henne?

2008-03-13 @ 13:21:19
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se
Postat av: Beaa

haha , han är ju bara föööör skön :P

2008-03-13 @ 15:56:44
URL: http://beaa.blogg.se
Postat av: Johanna

Grymt skön kille den där björn !! :D

2008-03-13 @ 19:27:26
URL: http://johannaeineryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0