Ryssmössa.

I 'vintras' när det inte var så mycket till vinter så köpte jag inte någon mössa för att det inte var vinter & mössor bara sabbar frisyren. Nu ångrar jag mig, grovt. Jag skulle köpt den, den där otroligt fula ryssmössan som dom hade på hm i vintras i alla möjliga kulörer. Allt från grått, svart & vitt till någon med rosa inslag om jag inte har helt fel. Men oavsett om den är grotesk, så vill jag ha den. Nu har vi fått ett snötäcke över Sverige, så jag får en andra chans att köpa en mössa. Synd för mig är bara att alla affärer redan har reat ut alla mössor, nu finns det bara sommarsaker på hyllorna inne i affärerna. Fan.
image482image483
fashiontoast.com

Imorgon startas dagen med ett springpass. Sedan är det in i duschen antagligen. Efter detta väntar en religionsbok & en hostoriabok på mig för att bli pluggade i. Prov när jag kommer tillbaka efter lovet
Vad
ska ni göra imorgon?
Nu: Sova ut.

Världsklass,
Jennifer AW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0