Söndags/ lov- ångest

Söndagsångest som vanligt... Jag vill inte gå i skolan, alltså när jag väl är där så är det lugnt men att ta sig tid till att gå dit, få massa skolarbete som ska göras och så, åhh jag vill INTE! Skulle inte vara helt fel att typ träna på "heltid". Typ träning på morgonen sen träffa någon kompis och lite så och sen träna på kvällen. Inte helt fel va?!
Men men, tre år kvar... och sen typ 711 år på högskola men då får man i alla fall välja mer fritt vad man vill hålla på med.
Påsklov snart i alla fall, längtar redan! Bara två veckor kvar och det ska bli så jäkla kul för då är det ju VM i Göteborg. Då får jag även äta det efterlängtade godiset. Haha
Nu ska jag i alla fall snart krypa till kojs för att gå upp relativt tidigt för att gå i skolan imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0