Stan

Hemma efter en häktiskt och mycket rolig dag på stan. Var I stan vid tio, mötte Jennifer och vi började vår runda. Hittade såklart en massa snygga saker, framför allt jackor, och en sjuuuuukt snygg klänning från tiger som jag SKA ha. SÅ det så. Blev inga skor men jag fick mycket insiration och nu vet jag hur de ska se ut. Till lunch blev det frukt och en smörgås som jag tog med mig, ekonomisk som jag är, haha, det var nog första gången i världshistorien som jag inte köpte lunch ute på stan. Kändes bra i alla fall och sen när jag mötte Mami så fick jag en supersnygg tröja från Monki och massa saker från The Body Shop och Lush. Älskar de affärerna. På The Body Shop fick man en jättefin neccesär med lite grejer i om man handlade för över 400 kronor och det kom vi snabbt upp i.
Nu har jag precis tagit ett varmt skönt bad och sitter här med en ansiktsmask, ute regnar det och det är allmänt mysigt!
Så...
Tjing tjong
You know you love me.
/ Valda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0