The winner takes it all.

YES. Jag är mästare i 3 maträtter. Japp, ni hörde rätt, 3! Jag har ätit mest av dessa tre maträtter i min klass. Jag är kungen av att äta. Jag är segrare i föjande maträtter; Pannkakor, qrnfärssås & potatisbullar. Idag blev det potatisbullar. Jag åt 12 st. Men jag fick lov att äta 2 hela tallrikar med keso&sylt för att få ned det, då jag hatar skolans potatisbullar. Som Valda säger; 'Man känner kemikalerna bubbla i munnen, usch.' Sant. Men jag ville vinna. & jag gjorde det (MWAHAHAHAHAH.) Ifall ni vill bli lite äcklade kan ni få veta mina andra rekord; pannkakor med sylt - 13 st. STORA portioner qrnfärssås med keso - 7 st. Jag är helt unbelivable. Men vet ni vad? Jag skiter ifall jag är gross, för jag är BÄST på att äta mycket.


Ifall ni vill veta hur det känns att vara så mätt, så kan jag säga er; Det känns ärligt som om man ska gå sönder. Organen får knappt plats. Om man försöker ta ett djupt andetag så smärtar det i hela bröstet. Inget att testa på egenhand, jag är nämligen proffs vettni.



image458



MÄSTAREN, JJJJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0