Tisdag

Hemma. Har varit i skolan och haft idrott och nu har jag precis ätit sushi till lunch, gott! Måste verkligen ta tag i mitt pluggande så det ska göras idag, skulle egentligen kört "islösa" idag men det blev flyttat tills imorgon så jag funderar faktiskt på att ta en träningsfri dag idag. Annars springer jag till gymmet, får se. Haha Tänkte även ta ett bad och köra ett litet minispa, vilket är skönt så här i början av veckan. Har sådan enorm träningsverk så jag vet inte vad! Inte kan jag dra mig till minnas från var den kommer heller? Kanske löpningen igår eller pilatespasset vi körde för någon dag sedan.
Nu: Sätta igång med pluggandet!
You know you love me.
/ Valda
image400
Slänger ut en bild som får mig att längta till helg!

Kommentarer
Postat av: lilla lärarinnan l***o

valda, det heter träningsvÄrk, inte "verk"... SKÄMMES!;)

2008-03-04 @ 18:49:37
Postat av: THE PLACE

hoppsan, det är inte möjligtvis samma lärarinna som skrev en lapp till två felstavare i den lilla orten tyringe?!

2008-03-04 @ 22:49:28
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0