Today is a day to celebrate.

Yes, it truly is! Idag har jag klarat det, jag har inte ätit en tugga godis på hela dagen! Jag är allmänt bäst. Däremot är inte måndagar det, gick upp mer än en timme för tidigt, & kunde inte somna om.. har sovit påtok för lite inatt. Iallafall, skolan rullade på som vanligt. Sen var det träning, oj vad jobbig fys vi hade! Vi sprang från solna nästan ända till karolinska. Duktigt, då jag inte är bästa springaren direkt. Kommer nog ingen dagens denna vecka heller, jag älskar att springa runt i mina mjukisar nämligen, känns lite lamt att lägga upp dem varje dag ..öh.

image395
Minimarketjackan skulle inte sitta helt fel, någon?



You know you love me, xo xo
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0