Torsdag

Vilken otroligt smickrande bild min kära vän Jennifer la ut här föregående inlägg. Otroligt gulligt av henne.
Kvällen ser ut som följer...
lite plugg, 22:00 är det debatt då vår kära Blondinbella ska medverka, kan bli mycket intressant och underhållande faktiskt, måste även duscha och sen ska jag lägga mig och läsa "Snabba cash". Så ser min kväll ut idag.
Idag har det varit plugg, träning och middag med Brorsan. Trevligt!
Imorgon är det helg. Den börjar med tidig träning, 07:30- ca 09:00 och sen ska jag nog sola efter också. Sen blir det väl till att plugga och lite så och sen 15:00-17:00 är det träning igen. Kvällen spenderas med några trevliga tjejer så det blir kul.
Annars ser väl helgen hyffsat lugn ut tror jag. Blir kanske lite shopping på lördag, måste inhandla påskägg och godis då vi är några stycken som ska byta, och sen vet man aldrig om man hittar något fint. Kvällen är än så länge oplanerad. Söndagen består till mestadels av träning.
Går i skolan mån-tis och sen bär det av till Götet! Ska bli så jäkla nice. MÅSTE fixa flagga, någon som vet var man kan köpa stora Sverigeflaggor? När jag kommer hem sen, söndag tror jag det är, så är det påsklov. Det enda lovet som inte kommer att bestå av en massa träning. Ska faktiskt bli rätt skönt för en gångs skull.
Nu: Duscha, plugga, tv!
Ha en bra kväll!
Jag är bäst!
/ Valda
image460

Kommentarer
Postat av: lollo

yo valda, nu ska vi heja på Sverige i götet! WOHOO--- Go Johnny weir!

2008-03-13 @ 21:38:28
Postat av: lollo igen.

haha, glömde, nu när det är i skandinavium, ska vi ta och köra lite snus på läktaren????);XD

2008-03-13 @ 21:39:13
Postat av: THE PLACE- Valda

ja!
hhaa, ja, klart vi ska, uppleva gamla minnen. :D

2008-03-13 @ 22:55:21
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0