Tuff tuff tuff.

Nu sitter jag på tåget. 2 timmar senare än väntat.
Är så himla trött på mig själv! Har käkat en Happy meal men än en gång trots mina alldeles för höga förväntningar lyckades den inte göra mig happy. Tyvärr. Borde stämma Donken. Mohaha.

Fast SJ är bra. Här finns trådlöstinternet och uttag. Så ni slipper mig inte så lätt- även när jag reser kan ni höra om mitt högst (!) intressanta liv. Märk den ytterst minimala droppen av ironi.

Jag gillar faktiskt att åka tåg. Känslan av att ha allt man behöver på en liten plats är otroligt....trygg. Och så finns det en massa mat här:)

Tyff tyff,
Rebecca

(Tyvärr fungerar inte bildfunktionen för tillfället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0