Vad händer med mig?

Jag har bestämt mig. För att satsa mer på skolan. Jag bestämde mig för typ 10 minuter sen. Det är inte så att jag är dålig i skolan eller så, absolut inte, men jag måste bli bättre på att plugga. Mer skärpt. Istället för att sitta och lalla vid datorn på lektionerna ska jag göra det vi ska och när jag ska plugga så ska jag verkligen plugga. Måste även sluta med detta jag gör nu... alltså att sitta vid datorn precis innan jag ska sova. Varför inte läsa en bra bok istället? Från och med imorgon säger jag.
Ps. Glöm inte att ställa fram klockan en timme!
Er favorit.
/ Valda

Kommentarer
Postat av: Tobias

Morsning korsning ;D

2008-04-01 @ 08:26:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0