Våfflor?

Nu är körslaget slut och jag kan skriva lite. Höhö
Helgen än så länge har varit perfa.
Vännerna mina har varit underbara som vanligt och vi har utbytt mycket denna helg.
Imorgon ska jag plugga aset av mig och jag ser verkligen INTE fram emot det men det är välbehövligt ska jag säga. Känns egentligen inte som jag har pluggat ordentligt sen nian typ och det är ju inte så lysande direkt, går man inte i skolan för att lära sig? Kan kanske få ut lite mer denna termin...
Vi ska även köpa ett våffeljärn eftersom vårt gamla var trasigt och nu mer inte i vår boning jag har nämligen varit sugen på våfflor sedan det kom på tal i tisdags då det var våffeldagen. Så imorgon blir det våfflor. Gott. Måste även röra på mig med tanke på att beachen 08 närmar sig med stormsteg minst sagt, jag som brukar ta mitt första dopp minst 1 maj.
Bye bye suckers!
/ Valda
image512

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, fett nice med våfflor

2008-03-29 @ 22:34:15
URL: http://jaaml.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag måste oxå plugga imorgon. Fysik. Mindre kul.

Ha en fortsatt fin kväll, :)

2008-03-29 @ 22:36:01
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0