10 kilo lättare

Får bli ett snabbt inlägg nu innan jag ska iväg.
Igår hade vi strömavbrott i vår lägenhet.
Kom vid kvart i åtta på kvällen och det kom inte hit någon förens vid tolv och gick vid halv två. Men då sov jag. Under perioden vi hade strömavbrott insåg jag hur beronde jag är av ström. Helt sjukt ju. För det första kom jag inte på något att göra, haha, nördigt jag vet men sätt er in i situationen själva. Helt kolsvart (endast stearinljus), ingen dator pga batteriet tog slut, tvn fungerade inte heller (jag som ville se Sanningens ögonblick och So you think you can dance, det kunde jag bara glömma) och ingen mat. Efter ett tag när vi ringt typ en miljon gånger och de inte kunde svara på frågan när någon skulle komma och fixa problemet (var jätteotrevliga också) så gick Mami ut och köpte sushi, tyvärr var misosoppan slut och de som jobbade där var tydligen också väldigt otrevliga, sköt era jobb ffs! I alla fall gick jag och la mig rätt tidigt och läste lite DV i skenet av några stearinljus.
Idag har jag varit i skolan. Gick asbra. Hade muntliga nationella och nu är jag klar med hela tyskakursen och jag kommer att få ett starkt VG. Hade även PP-presentationen på engelskan om konståkaren Johnny Weir och även den gick bra, MVG nästa tack. Otroligt skönt att det börjar bli mindre och mindre i skolan, snart är det verkligen sommarlov!
Nu: Have to go! Tränar från 18-21, så jag kommer sent ikväll.
Bye bye lovers!
/ V
image918

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0