4 saker,

image920
Här har ni min fina klänning btw, jag döööööör!


4 namn jag går under: Jennifer - Jennie - Jenfan - Nennie

4 saker som skrämmer mig: Klimatproblem, toaletter, spindlar, mörker på/i landet/förorter.

4 saker jag har på mig: Träningstights, träningsjacka, träningsstrupbyxor & underkläder.

4(5) sanningar:  Jag Hatar att förlora, jag blir lätt både avis & svartis, jag ser migsjälv lite för stor ibland, jag pluggar nästan aldrig & jag smäller i mig en hel del skit.

4(5) saker jag verkligen vill ha: Fred på jorden, jämnställdhet mellan män/kvinnor - vita/svarta - rika/fattiga etc., kärlek & sånna dära shorts med spetsvolanger de har på Beyond Retro släng med ett par <3 formade solisar från urban &så.

<3333J

Kommentarer
Postat av: valda

wohoooo das berühmte Kleid! (klänningen) mina tyskaskills you know. (engelska)

2008-05-17 @ 00:11:31
Postat av: J - Theplace.

kan man få veta vad det betyder då ? :S :o

2008-05-17 @ 16:04:11
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Linneja

jätte söt klänning (a)

2008-05-17 @ 18:55:45
URL: http://hejjlinneja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0