Big daddy.

Har just kollat klart på Big daddy, en riktig feel-good film. Fast i mitten drog jag iväg till livs med brorsan och köpte mat. Så nu vet ni. Igårs inlägg bled inte pubsat. Damn. Jag såg skitroliga klipp på Youtube, detta är min kompis hemskt nog och jag garvar ihjäl mig. Sök på Daniel Eyre- GTA IV så får ni se en historia ni sent lär glömma. *LOL*. Tyvärr vet jag inte hur man lägger upp klippen här. Någon som vet?

image792
Detta kan man också skratta åt. (Två galna kycklingar som springer nedför en backe).

Pusspusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: valda

haha

2008-05-07 @ 19:20:47
Postat av: J - Theplace.

så söta

2008-05-07 @ 20:51:02
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0