Bread and water.

Nu sitter jag och äter bröd och vatten (allmänt känd som kött och ris). Ska vara på isen om 55 minuter så det är väl bäst att jag sticker...Det blev inget matteprov idag. Synd, men läraren sa att det var dåligt att vi skulle behöva göra provet nu på eftermiddagen, när vi var trötta i både huvud och kropp så det får bli på en förmiddag nästa vecka istället.

PS: Lägenheten som jag var och kollade på idag var finfin och kanske har vi äntligen hittat rätt. Vi får se.

Men annars så har jag ett litet förslag;
En bloggkväll för alla Stockholmsbloggare! Skulle det inte vara skitkul att få träffa alla, vars liv man läst om så detaljerat?

Om du vill vara med, kom gärna med förslag och platser..kanske en park att sitta och mysa i nu på sommaren?
Vi kan dela tips och ideer och jag tror att det kan bli superbra.

image812
Sooommar!

Pusspusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: J - Theplace.

Det lät spännande, jo jag är med ! Hahaha :)
Men seriöst, det var verkligen en härlig ide :D

2008-05-08 @ 19:43:24
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0