Det närmar sig...

Hemma!
Blev en smoothie till lunch innan jag åkte till skolan för att ha nationella i matte.
Första delen gick helt okej tror jag. Hoppas jag. Sen hade vi svenska och då fick vi tillbaka en massa arbeten. Fick MVG på både engelska bokanalysen och ett Renässansarbete så det kändes bra. Efter skolan åkte jag hem och ja, här är jag. Har varit nere i källaren och letat efter lite papper men jag hittade dem inte. Istället har jag fått ondare än ondast i min handled.
Ska ta mig något att äta och sen ska jag sätta igång med pluggandet. Allt måste vara inne senast den 31 maj. Härligt. Haha Det fixar sig.
Bye bye lovers.
/ V
image787
Hittade denna söta bilden på mig, Sofia och Rebecca. Härlig dag vi hade!

Kommentarer
Postat av: Rebecca-Theplace

Nej, gulligt, den dagen kommer jag ihåg.

2008-05-07 @ 18:29:03
URL: http://theplace.blogg.se/
Postat av: valda

ja, superhärligt hade vi det.

2008-05-07 @ 19:18:19
Postat av: c

va? hade du nationella efter lunch? :O

2008-05-07 @ 19:33:31
URL: http://millathebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0