Detox

Nu är jag precis hemkommen. Har varit och köpt lite grejor till balkongen, typ jord och sånt, men det blev även lite saker till mig. En träningströja från Adidas, en tröja/ tunika och långstrumpor. Gulligt. Slänger kanske in en bild sen om ni vill och jag orkar. Haha
För er som undrar vad jag detoxar med/ hur jag går tillväga så kan jag berätta för er att jag undviker saker som inte är bra för kroppen t ex socker, kaffe, för mycket salt, kött, kolhydrater, halvfabrikat mm. Istället äter jag mer grönsaker, vegetarisk kost, frukt, qinoa, vatten, grönt te mm. Detta gör att man mår bättre både det inre och det yttre. Man blir piggare! Kör detta i ca 2 veckor, dock inte helt fullt ut i och med att jag tränar mycket. Kan t ex inte ta bort all kost med kolhydrater eller alla mejeriprodukter etc. Hoppas ni blir lite klokare av detta!
Time to go!
/ V
image795

Kommentarer
Postat av: Marion

jo tack, nu blev jag mycket visare:)
fan vad duktig du är tjejen, du kommer värlkigen ha beachkropp i sommar:) men äter du inge kött alls?

2008-05-08 @ 17:04:49
Postat av: Valda

man tackar, haha hoppas på det. :P haha
nä, eller fisk och kyckling. fast det är bara nu under dessa två veckor jag inte äter kött.

2008-05-08 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0