Detoxen har börjat

Hallihallå!
Har precis duschat. Träningen idag gick bra
, var jag och Rebecka E som körde tillsammans så det var kul! Annars så har det varit en stressig dag med både näsblod och magont så nu ska det bli skönt att få koppla av ett tag innan jag måste plugga äckelmatte.
Mat idag:
Frukost: Gröt med russin och soyamjölk, morgondrink, vatten och detoxsmörgås.
Lunch: Sushi, misosoppa, sallad och mineralvatten.
Mellanmål: Fruktsallad bestående av jordgubbar, hallon, mango, ananas, apelsin, mandlar, nötter och russin.
Middag har jag inte ätit än men det blir falaffel med qinoa och sallad. Gott!
Nu: Facebooknörda mig lite innan det är dags för middag framför Andra Avenyn. Glöm inte att det är final i "100 Höjdare- världens skönaste land! idag.
Bye bye suckers.
/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0