En kopp te hjälper kanske?

Är hemma idag. Tänkte gå till skolan imorse men kroppen ville inte och halsen gör ont. Lika bra det kanske. Vaknade rätt tidigt eftersom det blir så ljust med dessa gigantiska fönster. Blir galen på det, men jag ska inte klaga, gillar stora fönster.
Plugga gör jag och har gjort i princip hela morgonen i alla fall. Det måste göras, tar liksom ingen hänsyn till hur man känner sig, allt ska in snart i alla fall. Imorgon har jag två redovisningar, hur ska detta gå?
Hinner inte skriva mer nu, engelskan och tyskan skriker efter mig, suck... sen ska jag bädda ner mig ett tag, jag är inte bara hemma för att plugga, jag är en liten sjukling också.
/ V


Kommentarer
Postat av: Ida

svar: ja verkligen :)
arschdå, du får krya på dig :)

2008-05-15 @ 13:05:11
URL: http://idahbjork.blogg.se
Postat av: J - Theplace.

Krya på dig gumman!

2008-05-15 @ 16:22:31
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: valda

thanx. :)

2008-05-15 @ 17:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0