I´m so good at english, right?

Har så jäkla ont i mina fötter, don´t know what to do?! Haha där kom min engelska in igen. Det var så jäkla kul idag, eller JAG var så jäkla kul idag. Jag pratade på på engelska till Ida haha, och ja svårt att förklara men det var askul i alla fall. Annars har jag käkat lite fruktsallad nu på kvällen, smarrigt värre. Ananas, melon, färska jordgubbar, russin mm. Smaskens på det.
Ska lägga mig i mina nytvättade lakan och läsa min smaskiga bok.
Btw har inte pluggat ett skit på hela långhelgen. Kul min söndag kommer bli.
Nu: Go to bed.
NATTI
Hugs.
/ V
image756

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=19900

2008-05-02 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0