Im so sorry

image782
mina flickor! <3



Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande. Dagen har varit full av händelser & jag har inte haft tid, jag är ledsen. Dagen började i säng med jordens tränigsvärk & klåda i hårbotten. Skoldagen började med att vi åkte till tingsrätten & kollade på en rättegång, ointressant. Tyckte synd om henne, hon som begått brottet. Hon var deprimerad & hade ruckit klockan 14 på en vanlig dag & sen gått ut & kört bil med hör promillehalt i blodet, jag tyckte synd om henne. Sedan var det bara vanlig skola, efter skolan väntades träning. Jag kan inte annat än hålla med V om att tisdagsträningarna är skithärliga! Sedan åkte jag hem & spendarade min tisdag som vanligt; läsa, DHW, Law & Order & lite stretch, ut med hundarna, Criminal Minds. Min enda tvkväll. Jag har helt enkelt inte haft tid att blogga, ledsen! Imorgon är det tyvärr ingen skola för mig, jag ska till vårdcentralen för min klåda som håller på att göra mig Galen. Oj, nu fick ni ett väldigt långt inlägg, men men. Hoppas ni har haft en toppendag! <3J.

Kommentarer
Postat av: Rebecca-Theplace

WOHW, YEAH, RIGHT..

2008-05-07 @ 18:28:08
URL: http://theplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0