Jaha

image783
Tänke på en sak. Jag har egentligen glömt lite att presentera mig, sådär på riktigt liksom, nivet berättat vem jag är & gett er konstig & kul info om mig, & lite basic för den delen.


Mitt namn är Jennifer & jag är en äkta Stockholmare. Jag bor i Stockholms innerstad. På fritiden åker jag konståkning, nivet 'ballerina på is'. Jag har en vovve av rasen liten som heter Bossi. Min familj består av min mamma, min pappa & en syster. För att inte glömma vovvarna, jo vi har faktist 2. Men bara den ena är min. Den andra är &så liten & heter Eliot, fast han tillhör min syster. Mitt hår är ljusbrunt & mina ögon är gröna & favoritfärgen likaså. Jag lyssnar på blandad musik men gillar sorlig musik, det är så fint liksom. Ibland kan jag klä mig galet & ibland lite slappt. Vetni vad? Jag har till & med varit lite fjortis en gång i tiden. Vilket kanske lever kvar lite. Det allra bästa jag vet är mina vänner, vackra saker som naturen & arkitektur, kärlek, våra vovvar, min familj, konståkning, mjuka filtar, fika, picknick, varm choklad & att fotografera, rita är inte helt fel heller. Jag kan inte komma på mer nu, jag håller på att kissa på mig. Men nu frågar jag er,


Vilka är ni; Hur gamla är ni? Vad är eran favoritfärg & vad tycker ni är bäst på denhär lilla planeten?


Eran bästa, JJJ.

Kommentarer
Postat av: Rebecca-Theplace

Schnygg bild!

2008-05-07 @ 18:29:28
URL: http://theplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0