Jennifer

image818
©Jennifer - ThePace
Man blir ju så himla rädd när de kommer krypande mot en. Haha.

Dagen har varit mysig & inehållt en hel del glass må jag säga. Började morgonen med vännertittande & en liter glass ungefär. Triumfs krokant, skynda fynda! Sen till lunch åt jag nudlar & bönröra. Det var smaskens, även det åt jag medan jag tittade på vänner. Middag var kräm & smörgås. Mamma & jag gillar inte att äta varm mat när det är varmt ute, det blir bara äckligt. Sedan när jag väl var hemma sprang jag & köpte ett till såntdär 2 literspack med krokantglass. Mamma åt typ 0.75 liter, så åt jag resten.
Okej vi summerar: ~2,25 liter glass/dag
Dethär är inte okej.


NU.
Jag ska titta på Criminal Minds på kanal 5.
Dr Reid är sötast i världen, eller nära inpå iallafall.


<3J.

Kommentarer
Postat av: valda

OMG Jennifer.

2008-05-09 @ 08:20:24
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0