Lolls, jolls och Rebecca


Toodelooo.
Efter en stärkande dag på stan med diverse inköp, så är vi äntligen hemma. Nu är det dags för lite städning (?) och det vankas lite Fashion (my passion).

Jag har köpt ett par skor och ett par chinos. Hittade ett par på Mango, YES. Skorna är av sorten Gladiator öven om de inte är den vanliga modellen. Nu måste jag kila så vi säger hej så länge, jag återkommer.

Pusspusspusspuss!
image831
Dagens inköp.

image836
Härliga tider i Björns trädgård. Där fick vi b.l.a se lite Skateboarding.


Kommentarer
Postat av: soffipropp

har också köpt ett par chinos från mango för ett par dagar sen:) snygga ellerhur?

2008-05-11 @ 19:04:56
Postat av: Rebecca-Theplace

Ja, jättefina, är lycklig att jag hitta ett par iallafall!

2008-05-11 @ 19:51:48
URL: http://theplace.blogg.se/
Postat av: VALDA

haha, jag har också dem. :P

2008-05-12 @ 12:22:16
Postat av: Rebecca-Theplace

haha, haar du? du, vi måste ses snart..

2008-05-12 @ 15:19:30
URL: http://theplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0